● انتخابات دهم-2

میرحسین موسوی
همین چند دقیقه پیش فیلم تبلیغاتی میرحسین موسوی از شبکه یک پخش شد. چیزی که واضح و مبرهنه اینه که موسوی برای این انتخابات خرج کلانی کرده! اینکه اینهمه پول از کجا اومده و حامیان مالی اون چه کسانی هستن فعلاً بماند. ولی خیلی وقتها ثابت شده که تو این مملکت، پول حرف اولو می زنه و اگر درست و هدفدار خرج بشه، ممکنه منجر به وقوع اتفاقات غیرمنتظره‌ای بشه.
به جرأت میشه گفت که این فیلم‌های انتخاباتی هیچی برای گفتن ندارن. فقط یه سری هوچی بازی و ژست‌های تبلیغاتیه. نمی‌دونم چرا به نظرم میومد که موسوی داره به زور میخنده یا حداقل فقط ادای خندیدن رو درمیاره! اون حرف زدن شل و وارفته‌ش که دیگه داشت لجمو درمیاورد! موسوی تو این فیلم نشون داد که اهل قاطی شدن با مردم نیست (که به نظر من در هیأت یه رئیس جمهور نبایدم باشه!). ولی خب از بالا هم به مردم نگاه نمی‌کنه. هر چند نوع نگاهش اصلاً مثل خاتمی نیست!
در هر حال موسوی اومده که رأی بیاره. اگر چه هر چقدر هم که میخوام به قضیه خوشبینانه نگاه کنم ولی باز به این نتیجه می‌رسم که ایشون به خود نیامده که به خود باز رود. یعنی یه جورایی میشه حدس زد که فرق ماهیتی‌ای نیست بین انتخاب شدن موسوی و احمدی‌نژاد! با این حال اگر توی جزئیات هم فرقی وجود داشته باشه، بهتر از هیچیه! میخوام بگم اگه بیست و دوم خرداد به موسوی رأی بدم نه به این خاطره که قبولش دارم. برای اینه که نمیخوام روز بیست و سومم رو با یه خبر وحشتناک شروع کنم! همین!

Labels:

+ | Balatarin Delicious Twitter FriendFeed | | 0 خاطره