● نمایشگاه گل و گیاه

امروز یکی دلش بدجوری گرفته بود. دیدم نمی‌تونم تنهاش بذارم. اول رفتیم مانتو خرید بعدش رفتیم نمایشگاه گل و گیاه.
نمایشگاه توی بوستان گفتگو برگزار شده. یعنی من هر چقدر از زیبایی گلها و رنگهای بی‌نظیر و نقاشی رنگارنگ نقاش طبیعت بگم باز کم گفتم! شدیداً پیشنهاد می‌کنم که برید و ببینید. روح آدم تازه میشه.


پ.ن:
1. خیلی شلوغ بود! ببین تهران چقدر جمعیت داره که شونصد هزار نفر تو نمایشگاه کتاب جمعن، شونصد هزار نفر توی نمایشگاه گل بعد باز هم خیابونا غلغله‌س!
2. ظاهراً فروش گل ممنوع بود. اینو یکی از غرفه‌دارها (؟) گفت. ولی گفت 27‌م همه رو می‌فروشن.
3. چندتا تولید کننده گل از کشورهای اروپایی هم اومده بودن. خداییش گلهاشون فرق داشت با گهای ما. خیلی زیباتر بودن به نظر من! اگه گفتین کدوم یکی از عکسای بالا از اون گلهاست؟! ;)
4. بدون آمادگی و برنامه قبلی رفتیم. بنابراین دوربین نبرده بودم. عکسا با موبایله. کلی حسرت خوردم! :(
5. همه این گلهای زیبا تقدیم به شما همراه با عشق! ;)

Labels: , ,

+ | Balatarin Delicious Twitter FriendFeed | | 0 خاطره