● انتخابات دهم_5

اوف! عجب مناظره نفس گیری بود! کاش عکس خانم رهنورد زودتر رو می‌شد! خیلی به نفع موسوی شد که حرف آخر رو اون زد. یعنی عالی بود. ولی در طول مناظره بارها آرزو کردم که ای‌کاش به جای موسوی، خاتمی نشسته بود و جواب حرفای صد من یک غاز طرفشو می‌داد. من نمی‌دونم اگه هاشمی نبود این رئیس جمهور مردمی می‌خواست در مورد چه چیزی صحبت کنه و کیو محکوم کنه! یه چیزی از لابه‌لای حرفای این آقا خیلی مشخص بود. حس قوی انتقام‌جویی. یعنی اگر یکبار دیگه ایشون بخواد رئیس جمهور بشه، دیگه هیچ‌کس جلودارش نیست!
حالا که تلویزیون بعد از سی سال داره مشق دموکراسی می‌کنه و یاد گرفته بین کاندیداهای مهم‌ترین مقام اجرایی کشور مناظره بذاره، خیلی جالبه که خودشون دارن پته خودشون رو میندازن رو آب. آخه یکی نیست بگه مرد حسابی! زیر سؤال بردن دوران نخست وزیری موسوی و ریاست جمهوری هاشمی و خاتمی که دقیقاً زیر سؤال بردن همه نظامه! یعنی بیشتر از 20 سال این نظام رؤسای دولت فاسد داشته و فقط 4 ساله که همه چیز شده طبق قانون و اصول؟! این که خیلی افتضاحه که! ببخشید بعداً که اینهمه تب و تاب خوابید و روسیاهیش موند برای شما میخواید چکار کنید؟! آخه شهوت قدرت تا کجا یعنی؟!
آقای موسوی ضعف داره توی سخنرانی و صحیح حرف زدن. کُشت ما رو بس که صد بار گفت چیز! ولی خب به این مسأله به دیده مشکل نمیشه نگاه کرد چون قابل حله. مهم اینه که روی نکاتی دست گذاشت که خط قرمز بودن توی رسانه مثلاً ملی. چیزی هم که از تلویزیون پخش بشه از هزارتا تبلیغ و سخنرانی مؤثرتره که این البته برای همه کاندیداها صدق می‌کنه. بنابراین باید منتظر موند و دید که این حرفا چقدر می‌تونه آراء یکی رو به نفع دیگری تغییر بده! فعلاً که هیچی معلوم نیست!

Labels:

+ | Balatarin Delicious Twitter FriendFeed | | 0 خاطره