● انتخابات دهم-6

من از ایده هر کس به جز احمدی نژاد قاطعانه دفاع می‌کنم. چون:
1. در این چهار سال اینقدر از لحاظ روحی تحت فشار بودیم که فشارهای اقتصادی هیچ بود دربرابرشان! هیچ چیز به جز یک تغییر نمی‌تواند التیامی باشد بر این دردهای روحی.
2. فساد سیاسی از فساد اقتصادی اگر بدتر نباشد چیزی در همان حد است!
3. من مسلمانم و اسلامم را دوست دارم. از اینکه کسی بخواهد برای عوامفریبی دین را بازیچه قرار دهد سخت بیزارم!
4. از رواج لمپنیسم و بی‌اخلاقی به جای تلاش برای برقراری فرهنگ و قانون‌مداری متأثرم!
5. افول فکری تحصیلکرده‌ها و از عمق به سطح رسیدن‌ها نتیجه مستقیم دور شدن کشور از فضای فرهنگی و مدنی است!
6. سیاست‌های داخلی برای حل مشکلات مالی مردم، گداپروری است نه اصولی. مقطعی است نه مدت‌دار. مثل منت ارباب است بر رعیت نه مثل وظیفه.
7. سیاست‌های خارجی در جهت مطرح شدن شخصی است به هر طریقی حتی اگر منجر به از دست رفتن عزت ملی، منافع ملی و اعتبار بین‌المللی باشد!
8. دیدن شوهای مختلف از مراسم روز معلم و جشن‌های هسته‌ای گرفته تا شوهای بین‌المللی بسمان است!
9. عدم ثبات قوانین خسارت‌های جبران ناپذیری وارد می سازد.
10. کارشناس در این دولت یعنی کشک! کارشناس کارش کارشناسی است. یعنی تخصصی کار می‌کند. الان در همه دنیا کارشناسان هستند که کشورها را اداره می‌کنند و رئیس جمهور تنها یک ناظر است. دولتی که کارشناس برایش کشک است مجبور است هی وزیر عوض کند، هی آزمایش و خطا کند، هی آسمان را به ریسمان ببافد برای توجیه کارهایش!

هزار تا چون دیگر هم وجود دارد. من شاید از بقیه کاندیداهای موجود به هیچکدامشان تعلق خاطر نداشته باشم ولی به یکی‌شان رأی می‌دهم چون هر سه تایشان، دست کم در سطح شعار، متفاوتند از این دولت موجود. شاید با ایده‌آل من فاصله زیادی داشته باشند ولی حداقل خواسته‌هایشان به بعضی خواسته‌های من نزدیکتر است. بهتر از این است که کلاً همه چیز مخالف و حتی متناقض با سلیقه‌هایت باشد.

Labels:

+ | Balatarin Delicious Twitter FriendFeed | | 0 خاطره