● نمایشگاه کتاب _ بازدید دوم

امروز فرصتی پیش اومد که برای حدود دو ساعت و نیم دوباره برم نمایشگاه. چیزی که خیلی برام جالب بود اینه که آدمیزاد انصافاً خیلی انعطاف پذیره و این باعث میشه که به خیلی چیزها، ولو بد و ناخواستنی، عادت کنه! امروز با اینکه هیچ چیز نسبت به دفعه قبل تغییر نکرده بود ولی دیگه بی نظمی، زیاد اذیتم نکرد! ناشرهایی رو که می خواستم، دفعه قبل شناسایی شده بودند و بنابراین مجبور نبودم در به در دنبالشون بگردم! بساط خورد و خوراک هم که طبق معمول به راه بود و فکر کنم بازارش از بازار کتاب گرمتر بود!!! من هم با اینکه فرصت زیادی نداشتم و لب به هیچی نزدم ولی در نهایت اغفال شدم و یک بسته نان برنجی کرمانشاهی خریدم!!!!!!!!!!!! D:
امروز یک اتفاق خیلی خوب هم افتاد! نمی دونید چه حالی میده که آدم از دست یک نویسنده یا مترجم، کتابش رو هدیه بگیره! کتاب " مترجم دردها " نوشته جومپا لاهیری رو از امیر مهدی حقیقت عزیز با امضای خودش دریافت کردم! ممنونم آقای حقیقت :))

و اما کتابهایی که خریدم این ها هستند:

نشر چشمه
دُرُشتی _ داستان های کوتاه _ علی اشرف درویشیان _ 900 تومان
چند روایت معتبر _ مجموعه داستان کوتاه _ مصطفی مستور _ 1200 تومان
تو را دوست دارم چون نان و نمک _ گزینه شعرهای عاشقانه _ ناظم حکمت _ ترجمه احمد پوری _ 700 تومان

نشر مرکز
انگار گفته بودی لیلی _ سپیده شاملو _ 2500 تومان

انتشارات ققنوس
پیکر فرهاد _ عباس معروفی _ 1600 تومان



هنوز فرصت نشده سالن کتابهای دانشگاهی رو ببینم! غرفه کودکان و نوجوانان و کتابهای خارجی رو هم ندیدم! امسال گویا از نمایشگاه مطبوعات هم خبری نیست! البته اطلاع دقیقی ندارم ولی کلاً مگه روزنامه داریم که بخواهیم براشون نمایشگاه بذاریم؟!!! همون بهتر که نباشه! نمایشگاه مطبوعات سالهای 77 و 78 کجا، نمایشگاه مطبوعات پارسال کجا! بودن و نبودنش چندان فرقی نداره!
یه سالن برنامه های جنبی ( فکر کنم اسمش همین بود! ) هم هست که من نرفتم و نمی دونم چه خبره! کسی میدونه به منم بگه لطفاً!
یه چیز جالب دیگه هم که نمایشگاه امسال داره، برگزاری نماز جماعت توی حیاط مصلی است! اینطور که من دیدم، جمعیت زیادی هم ازش استقبال کرده بودن.
دیگه چیز خاصی نبود یا من ندیدم!
همین! ;))





+ | Balatarin Delicious Twitter FriendFeed | | 0 خاطره