● لطفاً غیرقابل تحمل نباشید!

بعضی از آدم‌ها دیگه دارن زیادی غیرقابل تحمل میشن! از کسی که حد و حدود خودشو ندونه و مرز ادب رو نگه نداره، هیچ خوشم نمیاد! 
نمی‌دونم چرا بعضیا فکر می‌کنن عقل کلن و هر چی میگن درسته. اصولاً این تفکر که همه ناقص‌العقلن و تنها کسی که خیر و صلاح و بد و خوبِ همه چیزو می‌دونه، خود اون شخصه بدجوری داره فراگیر میشه! حالا ما ایرانیا کم رذیلت اخلاقی نداریم کلاً ولی این یکی دیگه خیلی لج آدمو درمیاره! تازه طرف فکر میکنه با این اخلاق و کاراش، خیلی هم کول (cool) و باحاله! به قولی میگن که در آفرینش تنها چیزی که همه فکر می‌کنن عدالت توش رعایت شده عقله، چون همه به اندازه کافی خودشونو عاقل می‌دونن!
 نتیجه ذاتی چنین سبک و سیاقی اینه که طرف به خودش حق میده که برای دیگران تعیین تکلیف کنه و عقاید خودش رو تحمیل کنه! حالا این وسط اگر چهارتا آدم هم باشن که براشون به‌به و چه‌چه کنن و تن بِدن به زیر یوغ اونا بودن که واویلا! خدا رو هم بنده نیستن و دیگه نمیشه جمعشون کرد! یعنی واقعاً بودن با چنین افرادی، که ماشاءالله کم هم نیستن، خارج از طاقت و تحمل منه! بابا ول کنید این ادا و اصولا رو! آخه خودبرتربینی و منم منم زدن تا کی؟! بذارید افراد راحت باشن، خودشون باشن. لطفاً اینقدر پررو و پر مدعا نباشید! رسماً حال آدمو بد می‌کنید!

Labels: , , ,

+ | Balatarin Delicious Twitter FriendFeed | | 1 خاطره